- معرفی سیـــــستم
- دروس آنلایــــــن
- A. دوره فقط مکالمه مقدماتی 1
- A. دوره فقط مکالمه مقدماتی 2
- +A. دوره فقط مکالمه مقدماتی 3
- B. دوره فقط مکالمه موضوعی
- C. دوره فقط مکالمه محیطی
- D. دوره فقط مکالمه تکمیلی 1
- D. دوره فقط مکالمه تکمیلی 2
- E. دوره گسترش دامنه لغت و تلفظ صحیح
- F. دوره گسترش دامنه لغات تکمیلی
- G. دوره درک مطلب مقدماتی
- H. دوره درک مطلب تکمیلی
- I. دوره گرامر زبان انگلیسی مقدماتی
- J. دوره گرامر زبان انگلیسی تکمیلی
- K. دوره مهارت نوشتن مقدماتی
- L. دوره مهارت نوشتن تکمیلی
- آموزشـــــــگاهها
- سویگل زبان برای آموزشگاهها
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در استان سمنان
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در خراسان رضوی
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در استان گلستان
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در آذربایجان شرقی
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در خراسان شمالی
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در خوزستان
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در استان زنجان
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در سیستان و بلوچستان
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در استان فارس
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در استان قزوین
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در استان قم
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در لرستان
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در مازندران
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در استان مرکزی
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در استان هرمزگان
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در استان همدان
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در چهارمحال و بختیاری
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در کردستان
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در استان کرمان
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در استان کرمانشاه
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در کهگیلویه و بویراحمد
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در استان گیلان
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در استان یزد
- مربیـــــــــــان
- مدرسین سویگل زبان در آذربایجان شرقی
- مدرسین سویگل زبان در خراسان رضوی
- مدرسین سویگل زبان در خراسان شمالی
- مدرسین سویگل زبان در خوزستان
- مدرسین سویگل زبان در استان زنجان
- مدرسین سویگل زبان در استان سمنان
- مدرسین سویگل زبان در سیستان و بلوچستان
- مدرسین سویگل زبان در استان فارس
- مدرسین سویگل زبان در استان قزوین
- مدرسین سویگل زبان در استان قم
- مدرسین سویگل زبان در استان لرستان
- مدرسین سویگل زبان در استان مازندران
- مدرسین سویگل زبان در استان مرکزی
- مدرسین سویگل زبان در استان هرمزگان
- مدرسین سویگل زبان در استان همدان
- مدرسین سویگل زبان در چهارمحال و بختیاری
- مدرسین سویگل زبان در استان کردستان
- مدرسین سویگل زبان در استان کرمان
- مدرسین سویگل زبان در استان کرمانشاه
- مدرسین سویگل زبان در کهگیلویه و بویراحمد
- مدرسین سویگل زبان در استان گلستان
- مدرسین سویگل زبان در استان گیلان
- مدرسین سویگل زبان در استان یزد
- مدرسین سویگل زبان در آذربایجان غربی
- زبان آمــــــــوزان
- انتشـــــــارات
- اخبار و رویـدادها
- استخدام مدرس برای کلاسهای مجازی
- کلاس مجازی برای زبان آموزان
- چگونه می توان مهارت Reading را بالا ببریم؟
- چگونه از دیکشنری (Dictionary) استفاده کنیم؟
- 7 باور غلط در یادگیری زبان را بشناسید.
- چگونه برای آزمون تافل مطالعه کنیم؟
- چرا سویگل زبان؟
- چگونه می توان مهارت writing را بالا ببریم؟
- چگونه می توان مهارت speaking را بالا ببریم؟
- چگونه می توان مهارت listening را بالا ببریم؟
- روش صحیح یادگیری زبان از طریق فیلم چیست؟
- چگونه گرامر زبان انگلیسی را بهتر یادبگیریم؟
- چگونه لغات انگلیسی را یاد بگیریم؟
- با این روش ها می توانید مهارت مکالمه انگلیسی خود را بالا ببرید.
- نکاتی که در مسیر یادگیری زبان به شما کمک می کند؟
- دعوت به همکاری
- نکات کاربردی که در آموزش زبان انگلیسی به کودکان باید بدانید؟
- ثبت نام در شاهرود آغاز شد
- بـیـشتـــــــــر
نظر تینا کریمی:
تاریخ: ۹۶/۱۲/۰۹
عنوان پیام: نحوه صحیح پرسش از زبان آموزان
متن پیام: پرسش تو کلاس اینطوری باشه درست! امتحان چی؟ امتحان هم نباید گرفته بشه؟ چون طرف استرس میگیره ازش امتحان هم نگیریم؟ ------------------------------------------نظر سویگل - شعبه شاهرود:
تاریخ: ۹۶/۱۲/۱۰
عنوان پیام: آموزش موثر زبان انگلیسی
متن پیام: نحوه پرسش از زبان آموزان چه در کلاس درس و چه در امتحان یا آزمون پایان دوره خیلی مهمه هر ثانیه از یک کلاس آموزش زبان باید برنامه و هدفی داشته باشه برای آموزش موثر ------------------------------------------نظر صادق سهیلی انارکی:
تاریخ: ۹۷/۰۳/۰۹
عنوان پیام: ارزشیابی پویا
متن پیام: اگر شما در کلاس فعالیت های زبان آموز را درست در نظر بگیرید، و ثبت موفقی از فعالیت هاش داشته باشید، آزمون نهایی میتونه بی معنی باشه و به خاطر داشه باشید کپسول ها برای دارو های تلخ اختراع شدن... دارو ها کنار گذاشته نشد، سبک ارائه ی اونها تغییر کرد :) ------------------------------------------نظر هانیه قفاری:
تاریخ: ۹۷/۰۳/۱۳
عنوان پیام: فیلم های آموزشی
متن پیام: دیدن فیم های آموزشی باعث یادگیری سرعت من در زبان انگلیسی شده چون مطالبی که یاد می گیریم در قالب مکلماه های روزمره کاربرد داره که در فیلم های آموزشی باعث تکرار و تمرین من می شه. ------------------------------------------نظر آرزو جمشیدی:
تاریخ: ۹۷/۰۴/۱۷
عنوان پیام: نحوه صحیح پرسش از زبان آموزان
متن پیام: بیشتر زبان آموزان مخصوصا کودکان به این منظور سویگل رو انتخاب میکنن چون امتحان نداره. یکی از زبان اموز های خودم در جواب به سوالم به من این حرف رو زد و گفت سویگل رو دوست داره. ------------------------------------------نظر شقایق امینی:
تاریخ: ۹۷/۰۴/۱۷
عنوان پیام: نحوه صحیح پرسش از زبان آموزان
متن پیام: از نظر من امتحان برای سنجیدن علم دانش آموزان گزینه ی خوبی نیست. ما زمان زیادی رو باهاشون سپری میکنیم و با نقاط ضعف و قوت همشون تقریبا آشنا هستیم. یک روزه با یک تست نمیشه درموردشون قضاوت کرد چون خیلیا در طول ترم عالی هستند ولی در زمان امتحان به دلیل فشارهای عصبی ناشی از امتحان نتیجه ی خوبی نمی گیرند. ------------------------------------------نظر کوثربخشی:
تاریخ: ۹۷/۰۴/۱۹
عنوان پیام: نحوه صحیح پرسش از زبان آموزان
متن پیام: بنظر من امتحان باید گرفته بشه اما امتحان نباید ملاکی برای سنجش دانش اموزان قرار بگیره ب این منظور ک ب دانش اموزان اطمینان بدیم ک نمره ی گرفته شده در امتحانات هیچ تاثیری ندارد تنها نقاط ضعف و مشخص میکنه ک بیشتر باید ان جاها رو کار کنیم بعد از امتحان این طوری دانش اموز با خیال راحت امتحان میده و هیچ استرسی باعث نمیشه م دانش اموز از نمره ی واقعی و علمی ک داره کمتر دریافت کند ------------------------------------------ جهت درج نظر و ورود به سیستم اینجا کلیک کنید
تاریخ: ۹۶/۱۲/۰۹
عنوان پیام: نحوه صحیح پرسش از زبان آموزان
متن پیام: پرسش تو کلاس اینطوری باشه درست! امتحان چی؟ امتحان هم نباید گرفته بشه؟ چون طرف استرس میگیره ازش امتحان هم نگیریم؟ ------------------------------------------نظر سویگل - شعبه شاهرود:
تاریخ: ۹۶/۱۲/۱۰
عنوان پیام: آموزش موثر زبان انگلیسی
متن پیام: نحوه پرسش از زبان آموزان چه در کلاس درس و چه در امتحان یا آزمون پایان دوره خیلی مهمه هر ثانیه از یک کلاس آموزش زبان باید برنامه و هدفی داشته باشه برای آموزش موثر ------------------------------------------نظر صادق سهیلی انارکی:
تاریخ: ۹۷/۰۳/۰۹
عنوان پیام: ارزشیابی پویا
متن پیام: اگر شما در کلاس فعالیت های زبان آموز را درست در نظر بگیرید، و ثبت موفقی از فعالیت هاش داشته باشید، آزمون نهایی میتونه بی معنی باشه و به خاطر داشه باشید کپسول ها برای دارو های تلخ اختراع شدن... دارو ها کنار گذاشته نشد، سبک ارائه ی اونها تغییر کرد :) ------------------------------------------نظر هانیه قفاری:
تاریخ: ۹۷/۰۳/۱۳
عنوان پیام: فیلم های آموزشی
متن پیام: دیدن فیم های آموزشی باعث یادگیری سرعت من در زبان انگلیسی شده چون مطالبی که یاد می گیریم در قالب مکلماه های روزمره کاربرد داره که در فیلم های آموزشی باعث تکرار و تمرین من می شه. ------------------------------------------نظر آرزو جمشیدی:
تاریخ: ۹۷/۰۴/۱۷
عنوان پیام: نحوه صحیح پرسش از زبان آموزان
متن پیام: بیشتر زبان آموزان مخصوصا کودکان به این منظور سویگل رو انتخاب میکنن چون امتحان نداره. یکی از زبان اموز های خودم در جواب به سوالم به من این حرف رو زد و گفت سویگل رو دوست داره. ------------------------------------------نظر شقایق امینی:
تاریخ: ۹۷/۰۴/۱۷
عنوان پیام: نحوه صحیح پرسش از زبان آموزان
متن پیام: از نظر من امتحان برای سنجیدن علم دانش آموزان گزینه ی خوبی نیست. ما زمان زیادی رو باهاشون سپری میکنیم و با نقاط ضعف و قوت همشون تقریبا آشنا هستیم. یک روزه با یک تست نمیشه درموردشون قضاوت کرد چون خیلیا در طول ترم عالی هستند ولی در زمان امتحان به دلیل فشارهای عصبی ناشی از امتحان نتیجه ی خوبی نمی گیرند. ------------------------------------------نظر کوثربخشی:
تاریخ: ۹۷/۰۴/۱۹
عنوان پیام: نحوه صحیح پرسش از زبان آموزان
متن پیام: بنظر من امتحان باید گرفته بشه اما امتحان نباید ملاکی برای سنجش دانش اموزان قرار بگیره ب این منظور ک ب دانش اموزان اطمینان بدیم ک نمره ی گرفته شده در امتحانات هیچ تاثیری ندارد تنها نقاط ضعف و مشخص میکنه ک بیشتر باید ان جاها رو کار کنیم بعد از امتحان این طوری دانش اموز با خیال راحت امتحان میده و هیچ استرسی باعث نمیشه م دانش اموز از نمره ی واقعی و علمی ک داره کمتر دریافت کند ------------------------------------------ جهت درج نظر و ورود به سیستم اینجا کلیک کنید