- معرفی سیـــــستم
- دروس آنلایــــــن
- A. دوره فقط مکالمه مقدماتی 1
- A. دوره فقط مکالمه مقدماتی 2
- +A. دوره فقط مکالمه مقدماتی 3
- B. دوره فقط مکالمه موضوعی
- C. دوره فقط مکالمه محیطی
- D. دوره فقط مکالمه تکمیلی 1
- D. دوره فقط مکالمه تکمیلی 2
- E. دوره گسترش دامنه لغت و تلفظ صحیح
- F. دوره گسترش دامنه لغات تکمیلی
- G. دوره درک مطلب مقدماتی
- H. دوره درک مطلب تکمیلی
- I. دوره گرامر زبان انگلیسی مقدماتی
- J. دوره گرامر زبان انگلیسی تکمیلی
- K. دوره مهارت نوشتن مقدماتی
- L. دوره مهارت نوشتن تکمیلی
- آموزشـــــــگاهها
- سویگل زبان برای آموزشگاهها
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در استان سمنان
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در خراسان رضوی
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در استان گلستان
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در آذربایجان شرقی
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در خراسان شمالی
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در خوزستان
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در استان زنجان
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در سیستان و بلوچستان
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در استان فارس
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در استان قزوین
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در استان قم
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در لرستان
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در مازندران
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در استان مرکزی
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در استان هرمزگان
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در استان همدان
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در چهارمحال و بختیاری
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در کردستان
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در استان کرمان
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در استان کرمانشاه
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در کهگیلویه و بویراحمد
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در استان گیلان
- آموزشگاههای زبان انگلیسی در استان یزد
- مربیـــــــــــان
- مدرسین سویگل زبان در آذربایجان شرقی
- مدرسین سویگل زبان در خراسان رضوی
- مدرسین سویگل زبان در خراسان شمالی
- مدرسین سویگل زبان در خوزستان
- مدرسین سویگل زبان در استان زنجان
- مدرسین سویگل زبان در استان سمنان
- مدرسین سویگل زبان در سیستان و بلوچستان
- مدرسین سویگل زبان در استان فارس
- مدرسین سویگل زبان در استان قزوین
- مدرسین سویگل زبان در استان قم
- مدرسین سویگل زبان در استان لرستان
- مدرسین سویگل زبان در استان مازندران
- مدرسین سویگل زبان در استان مرکزی
- مدرسین سویگل زبان در استان هرمزگان
- مدرسین سویگل زبان در استان همدان
- مدرسین سویگل زبان در چهارمحال و بختیاری
- مدرسین سویگل زبان در استان کردستان
- مدرسین سویگل زبان در استان کرمان
- مدرسین سویگل زبان در استان کرمانشاه
- مدرسین سویگل زبان در کهگیلویه و بویراحمد
- مدرسین سویگل زبان در استان گلستان
- مدرسین سویگل زبان در استان گیلان
- مدرسین سویگل زبان در استان یزد
- مدرسین سویگل زبان در آذربایجان غربی
- زبان آمــــــــوزان
- انتشـــــــارات
- اخبار و رویـدادها
- استخدام مدرس برای کلاسهای مجازی
- کلاس مجازی برای زبان آموزان
- چگونه می توان مهارت Reading را بالا ببریم؟
- چگونه از دیکشنری (Dictionary) استفاده کنیم؟
- 7 باور غلط در یادگیری زبان را بشناسید.
- چگونه برای آزمون تافل مطالعه کنیم؟
- چرا سویگل زبان؟
- چگونه می توان مهارت writing را بالا ببریم؟
- چگونه می توان مهارت speaking را بالا ببریم؟
- چگونه می توان مهارت listening را بالا ببریم؟
- روش صحیح یادگیری زبان از طریق فیلم چیست؟
- چگونه گرامر زبان انگلیسی را بهتر یادبگیریم؟
- چگونه لغات انگلیسی را یاد بگیریم؟
- با این روش ها می توانید مهارت مکالمه انگلیسی خود را بالا ببرید.
- نکاتی که در مسیر یادگیری زبان به شما کمک می کند؟
- دعوت به همکاری
- نکات کاربردی که در آموزش زبان انگلیسی به کودکان باید بدانید؟
- ثبت نام در شاهرود آغاز شد
- بـیـشتـــــــــر
نظر تینا کریمی:
تاریخ: ۹۷/۰۳/۰۹
عنوان پیام: اصلاح اشتباهات
متن پیام: بعضی اشتباهات هستن که اصطلاحا بهشون اشتباهات معمول و مرسوم زبان انگلیسی هستن به نظر شما باید چکار کنیم؟ این اشتباهات رو هم نباید معلم زبان انگلیسی تو کلاس اصلاح کنه اینطوری که زبان آموزان تا ابد تو اشتباه میمونن ------------------------------------------نظر علی:
تاریخ: ۹۷/۰۱/۳۰
عنوان پیام: اشتباهات
متن پیام: اشتباهات زبان آموزان باید اصلاح بشه ولی غیر مستقیم . مثلا مدرس چندبار جمله صحیح رو در زمانهای دیگه و نه بلافاصله بعد از اشتباه زبان آموز تکرار کنه تا صحیحش رو متوجه بشن . ولی اگه بلافاصله اصلاح کنه احساس بدی در زبان آموزان ایجاد میشه که باعث میشه دیگه صحبت نکنن ------------------------------------------نظر صادق سهیلی انارکی:
تاریخ: ۹۷/۰۳/۰۹
عنوان پیام: صبر و استراتژی
متن پیام: تینا خانم شما معلم با ذکاوتی هستی چون مشکلاتت را خیلی خوب مطرح می کنی اشتباهات تاجای بایید تحمل بشن که اخلاف معنایی ایجاد نمی کنن، گاهی بسته به سن این اصل هم دچار تغییر میشه، مسلما شما اشتباهات را رها نمی کنید، بلکه فقط در زمان مناسب خودش آنها را مرور و اصلاح می کنید ------------------------------------------نظر کوثربخشی:
تاریخ: ۹۷/۰۴/۱۹
عنوان پیام: لصلاح اشتباهات
متن پیام: بنظر من این اشتباهات و باید براشون رمزی پیدا کرد ک همیشه اصل و درست عبارت ب یاد زبان اموز بمونه وبا کمی صبر و بردباری و ممارست مدرس همه چی درست میشه ------------------------------------------نظر آرزو جمشیدی:
تاریخ: ۹۷/۰۵/۲۷
عنوان پیام: اصلاح اشتباهات
متن پیام: همیشه تو هر کلاسی این اتفاق وجود دارد که زبان اموزان اشتباه تلفظ میکنن با اشتباه تکرار میکنن یا جمله بندی میکنن ... ولی به هیچ عنوان نباید به صورت مستقیم اشتباه اونها رو عنوان کنیم با بهشون بگیم درست این کلمه یا جمله اینه ... ولی به نظر من بهترین راه و روش این هست که وقتی میفهمیم یک زبان اموزی یک چیزی رو اشتباه میگه بعد از یک فاصله کوتاه زمانی مجدد خود مدرس با نشون دادن تصویر و تکرار جمله و یا لغات و .. به صورت درست به سمت همه زبان اموزان عنوان کند ب طوری که انگار ادامه از درس هست یا تکراری برای درس ...به این روش زبان اموز متوجه و بدون گوش زد و یا اصلاح مستقیم مدرس برای دفعات بعد به صورت درست عنوان میکند . ------------------------------------------نظر نگار باباپور :
تاریخ: ۹۷/۰۵/۲۷
عنوان پیام: اصلاح اشتباهات
متن پیام: بنظر من با خطا و اشتباه زبان آموزان نباسد بطور مستقیم برخورد کرد چون دراینصورت زبان آموزان بطور ناخودآگاه جبهه میگیرند و به روحیه یادگیری آنها لطمه وارد میشود . بلکه بهتر است در قالب بازی و مرور اشتباهات را اصلاح کرد . ------------------------------------------ جهت درج نظر و ورود به سیستم اینجا کلیک کنید
تاریخ: ۹۷/۰۳/۰۹
عنوان پیام: اصلاح اشتباهات
متن پیام: بعضی اشتباهات هستن که اصطلاحا بهشون اشتباهات معمول و مرسوم زبان انگلیسی هستن به نظر شما باید چکار کنیم؟ این اشتباهات رو هم نباید معلم زبان انگلیسی تو کلاس اصلاح کنه اینطوری که زبان آموزان تا ابد تو اشتباه میمونن ------------------------------------------نظر علی:
تاریخ: ۹۷/۰۱/۳۰
عنوان پیام: اشتباهات
متن پیام: اشتباهات زبان آموزان باید اصلاح بشه ولی غیر مستقیم . مثلا مدرس چندبار جمله صحیح رو در زمانهای دیگه و نه بلافاصله بعد از اشتباه زبان آموز تکرار کنه تا صحیحش رو متوجه بشن . ولی اگه بلافاصله اصلاح کنه احساس بدی در زبان آموزان ایجاد میشه که باعث میشه دیگه صحبت نکنن ------------------------------------------نظر صادق سهیلی انارکی:
تاریخ: ۹۷/۰۳/۰۹
عنوان پیام: صبر و استراتژی
متن پیام: تینا خانم شما معلم با ذکاوتی هستی چون مشکلاتت را خیلی خوب مطرح می کنی اشتباهات تاجای بایید تحمل بشن که اخلاف معنایی ایجاد نمی کنن، گاهی بسته به سن این اصل هم دچار تغییر میشه، مسلما شما اشتباهات را رها نمی کنید، بلکه فقط در زمان مناسب خودش آنها را مرور و اصلاح می کنید ------------------------------------------نظر کوثربخشی:
تاریخ: ۹۷/۰۴/۱۹
عنوان پیام: لصلاح اشتباهات
متن پیام: بنظر من این اشتباهات و باید براشون رمزی پیدا کرد ک همیشه اصل و درست عبارت ب یاد زبان اموز بمونه وبا کمی صبر و بردباری و ممارست مدرس همه چی درست میشه ------------------------------------------نظر آرزو جمشیدی:
تاریخ: ۹۷/۰۵/۲۷
عنوان پیام: اصلاح اشتباهات
متن پیام: همیشه تو هر کلاسی این اتفاق وجود دارد که زبان اموزان اشتباه تلفظ میکنن با اشتباه تکرار میکنن یا جمله بندی میکنن ... ولی به هیچ عنوان نباید به صورت مستقیم اشتباه اونها رو عنوان کنیم با بهشون بگیم درست این کلمه یا جمله اینه ... ولی به نظر من بهترین راه و روش این هست که وقتی میفهمیم یک زبان اموزی یک چیزی رو اشتباه میگه بعد از یک فاصله کوتاه زمانی مجدد خود مدرس با نشون دادن تصویر و تکرار جمله و یا لغات و .. به صورت درست به سمت همه زبان اموزان عنوان کند ب طوری که انگار ادامه از درس هست یا تکراری برای درس ...به این روش زبان اموز متوجه و بدون گوش زد و یا اصلاح مستقیم مدرس برای دفعات بعد به صورت درست عنوان میکند . ------------------------------------------نظر نگار باباپور :
تاریخ: ۹۷/۰۵/۲۷
عنوان پیام: اصلاح اشتباهات
متن پیام: بنظر من با خطا و اشتباه زبان آموزان نباسد بطور مستقیم برخورد کرد چون دراینصورت زبان آموزان بطور ناخودآگاه جبهه میگیرند و به روحیه یادگیری آنها لطمه وارد میشود . بلکه بهتر است در قالب بازی و مرور اشتباهات را اصلاح کرد . ------------------------------------------ جهت درج نظر و ورود به سیستم اینجا کلیک کنید